صفحه اصلی / درباره لوازم برقی / اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید این مطلب را از دست ندهید.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید این مطلب را از دست ندهید.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید این مطلب را از دست ندهید.
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی برای خرید لوازم خانگی به مراکز خرید و یا سایت‌های مختلف رجوع می‌کنید، به دلیل وجود برندها و انواع مختلف محصولات خانگی، دچار سردرگمی شده باشید. در این موارد افراد به سراغ برندهای نام آشنا می‌روند تا خیالشان آسوده باشد. این روزها انواع ماشین لباسشویی با برندهای مختلف و با ویژگی‌های گوناگونی در بازار وجود دارند که شاید حتی معنای بسیاری از این قابلیت‌ها را ندانیم. لزوما هر ماشینی که از همه گران‌تر و پر آپشن‌تر باشد بهترین نیست. پس کدام را انتخاب کنیم؟
در انتخاب ماشین لباسشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟
تا چند سال پیش؛ ماشین‌های لباسشویی خیلی ساختار پیچیده و خاصی نداشتند. در آن زمان شما به جز برند مشخص، باید فقط مشخص می‌کردید که ماشین 5 کیلویی می‌خواهید یا 7 کیلویی، خشک کن داشته باشد یا نه! افراد با توجه به میزان نیاز و شرایط زندگی، یکی از مدل‌ها را انتخاب می‌کردند و تمام. اما حالا وقتی به سراغ ماشین لباسشویی می‌روید با یک مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید روبه رو می‌شوید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که همواره باید آخرین مدل یک محصول را خریداری کنند. اما این‌ طور نیست. فرقی نمی‌کند که کدام برند و با چه قیمتی را خریداری می‌کنید. شما باید ابتدا بدانید که چه استفاده‌ای از ماشین دارید.


تنوع ماشین لباسشویی یکی از مواردی است که خریدار را گیچ می‌کند.

پس در درجه‌ی اول باید به ظرفیت و دور موتور متناسب ماشین لباسشویی دقت کنید. دور موتور ماشین یعنی خشک کن. هر چقدر این دور بالاتر باشد به معنی بهتر بودن ماشین نیست. چون خشک کردن لباس در دورهای بالا، ممکن است به بافت لباس‌های شما آسیب بزند. مورد دوم بحث فناوری‌های موجود در ماشین لباسشویی است. مثلا با وجود فناوری i-DOS ماشین به طور خودکار، میزان لازم از مواد شوینده را به لباس اضافه می‌کند. به این ترتیب اگر مقدار زیادی ماده‌ی شوینده و یا نرم کننده در ماشین لباسشویی بریزید، همه را روی لباس‌های شما خالی نمی‌کند و به این ترتیب عمر خود ماشین و البسه هم بیشتر می‌شود. بعضی ماشین‌ها تسمه‌ای هستند و بعضی بدون تسمه. در ماشین بدون تسمه، موتور در پشت دیگ قرار داشته و مستقیما محفظه‌ی لباس را می‌چرخاند. این ماشین‌ها انرژی کمتری مصرف می‌کنند اما ممکن است به دلیل نزدیکی به محفظه ضربه بخورند و زودتر خراب شوند. در ماشین‌های با تسمه، موتور در کف ماشین لباسشویی قرار گرفته و با یک تسمه دیگ را به حرکت در می‌آورد. در این صورت موتور عمر بیشتری خواهد داشت. یک نکته‌ای که باید مد نظر قرار دهید این است که بسیاری از ماشین‌های مدرن امروزی، فقط با نوع خاصی از مواد شوینده کار می‌کنند. در بعضی از آنها برخلاف ماشین‌های قدیمی، استفاده از مایع لباسشویی عملکرد و کیفیت شستشو را بالاتر خواهد برد. پس حتما هنگام خرید، به نکاتی که گفته شد توجه کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.
چرا ماشین لباسشویی بوش را پیشنهاد می‌دهیم؟
برند بوش، آن‌قدر مطرح است که نیازی به تعریف خاصی ندارد. ماشین لباسشویی این برند یکی از معروف‌ترین تولیدات این کمپانی است. این ماشین‌ها با مجهز بودن به بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا، بالاترین کیفیت و کارآیی را برای شما فراهم می‌کنند. ماشین‌های لباسشویی بوش عموما به صورت با تسمه و در دو حجم 5 و 7 کیلویی عرضه می‌شوند. این ماشین‌ها کمترین میزان صدا، تکان و مصرف انرژی را دارند. پیشنهاد می‌کنیم از نمونه‌های مختلف ماشین لباسشویی بوش در سایت bazareshab.ir دیدن کنید.

منوهای پیچیده و متفاوتی که گاهی بسیاری از مواردش به کارمان نمی‌آید.

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 8 =