صفحه اصلی / همکاری با ما

همکاری با ما

همکاری با ما

فرانچایز یا نمایندگی فروشگاه بازارشب

مجموعه فروشگاه های بازارشب در نظر دارد با نگرش توسعه بازار از محل مزیت های رقابتی برند بازارشب  و همچنین بهره­مندی از ظرفیت­های شخصیت­های حقیقی و حقوقی علاقمند به ایجاد کسب وکار خرده فروشی ، اقدام به جذب تعداد محدودی نمایندگی فرانچایز در سطح کشور نماید.

مخاطب فرانچایز یا نمایندگی فروشگاه بازارشب چه کسانی هستند؟

مجموعه فروشگاه­های بازارشب به منظور توسعه فروشگاه­ های خود و ایجاد فرصت مناسب برای علاقمندان به فعالیت در حوزه (فروش اقساطی جهیزیه کامل عروس، شامل لوازم خانگی، مبلمان فرش و… از دم قسط حتی بدون چک)حق امتیاز نمایندگی خود را به متقاضیان واجد شرایط واگذار مینماید.

این همکاری برای افرادی با تجربه کاری مرتبط، توانایی مدیریتی و روحیه تعاملی و همچنین توانایی تامین ملک (ترجیح به مالکیت فروشگاه)، با سرمایه ای جهت خرید تجهیزات مورد نیاز، می تواند سبب سودی معقول (فراتر از درآمد ناشی از کار برای دیگری) در کنار مزایایی چون کارآفرینی برای آشنایان واجد شرایط باشد. افراد علاقمند به این حوزه باید به موضوعاتی همچون نیاز به حضور فعالانه خود شخص امتیازگیرنده در فروشگاه و فعالیت حداقل 14ساعته ی فروشگاه ها در کل سال، آگاه باشند. توجه به این نکته نیز حایز اهمیت است که میزان تلاش افراد با سودآوری رابطه مستقیم داشته و افراد دارای دید بلند مدت به همکاری، با تلاش خود در چارچوب اصول و مقررات شرکت می توانند به موفقیتی تضمین شده و سودآور دست یابند.

دریافت نمایندگی فروشگاه بازارشب مزایای متعددی را به همراه دارد:

  • صنعت کم ریسک و با درآمد تضمین شده
  • برند معتبر مجموعه فروشگاه های بازارشب
  • تخفیفات بالا و فروش های ویژه متعدد در هر ماه
  • طرح های ویژه، جشنواره ها و قرعه کشی های متنوع
  • سیستم فروش و مدیریت موجودی کارا
  • سیستم باشگاه مشتریان و سیستم تبلیغاتی متمرکز
  • پشتیبانی در امور فناوری اطلاعات و تجهیزات فروشگاهی
  • طرح های تشویقی برای ارتقاء فروش عاملین
  • مشاوره های تخصصی جهت مدیریت فروشگاه
  • تامین مستمر کالاها بدون نیاز به مذاکره با تامین کنندگان و صرف وقت و هزینه
  • عدم نیاز به دپوی محصولات

 

شرایط فرد متقاضی:

شخص حقیقی:

 تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

 گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

گواهی عدم اعتیاد

 داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

 عدم وابستگی به هرگونه حزب و یا جناح سیاسی

 داشتن حداقل 25 سال سن

 داشتن شهرت و رزومه کاری مناسب و قابل احراز

گواهی عدم چک برگشتی

شخص حقوقی:

 ارائه اساسنامه، آگهی تأسیس، آخرین روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات

 ارائه مدارک هویتی اعضای هیئتمدیره

 گواهی عدم چک برگشتی شرکت

شرایط ملک موردتقاضا:

 ملک باید در نقطهای از شهر با تراکم مسکونی مناسب و وضع مناسب اقتصادی باشد

 فاصله مناسب فروشگاه تا فروشگاه های فعال فروشگاه بازارشب

 داشتن آب، برق تک فاز و 3 فاز حداقل 25 آمپر، گاز شهری و تلفن

 مالکیت ملک (داشتن سند یا مبایعه نامه) و یا اجاره نامه با مدت اعتبار حداقل 3 سال و یا سرقفلی )با رعایت قانون موجر و مستأجر) با رضایت مالک

 کاربری تجاری

 حداقل متراژ 200 متر (متراژ مفید سطح فروش) با بر حداقل 4 متر

 الزام به وجود انبارک با حداقل متراژ 12 متر و حداقل بر 1.4متر و حداقل ارتفاع 2 متر

 وجود چاه ارت

شرایط ضمانت وثیقه:

اخذ وثیقه به دو صورت ترهین ملک و یا ضمانتنامه بانکی امکانپذیر است:

الف( وثیقه ملکی: مبلغ آن با توجه به متراژ فروشگاه با رعایت شرایط ذیل ترهین میگردد:

  • باید 6 دانگ باشد.
  • روستایی نباشد.
  • دارای کاربری زراعی و یا صنعتی نباشد.
  • در رهن بانک و یا در بازداشت نباشد.
  • سهل البیع باشد (ارزیابی بر عهده کارشناس رسمی دادگستری است).
  • دارای سند رسمی مالکیت باشد فلذا پذیرش امالک با ارائه قولنامه و مبایعهنامه پذیرفته نیست.
  • پذیرش ملک وقفی مشروط به داشتن سند 6 دانگ است.
  • ملک بدون بنا قابل پذیرش نمیباشد.
  1. گرید Aبا متراژ 1000 تا 3000 متر مبلغ وثیقه 5/1 میلیارد تومان.
  2. .گرید Bبا متراژ 500 تا 800 متر مبلغ وثیقه 700 میلیون تومان.
  3. 3 .گرید Cبا متراژ 200 تا 400 متر مبلغ وثیقه  350 میلیون تومان.

200 میلیون بعنوان حق فرانچایز برای کلیه شعبات.

ب: ( ضمانتنامه بانکی: در صورت تمایل عامل به ارائه ضمانتنامه پذیرش آن بالمانع است مبلغ ضمانتنامه بیست درصد (20% )کمتر از مبلغ وثیقه ملکی لحاظ میگردد.

ترکیب موارد بندهای الف و ب امکان پذیر میباشد.

 هر دو نوع ضمانت نامه حسن انجام کار و ضمانت نامه تعهد پرداخت قابل پذیرش است.

 فرایند اداری (پیش از افتتاح):

گام اول: ثبت اطالعات اولیه در وبسایت.

 گام دوم: کارشناسی ملک، محل و ارزیابی شخص متقاضی در کمتر از یک هفته کاری.

 گام سوم: تکمیل پرونده (ارایه مدارک توسط متقاضی، بررسی و اخذ استعالمات توسط شرکت).

گام چهارم: ترهین ملک وثیقه یا اخذ ضمانت نامه بانکی.

 گام پنجم: عقد قرارداد همکاری.

 گام ششم: تجهیز فروشگاه.

 گام هفتم: طی دوره آموزش و کارآموزی.

گام هشتم: افتتاح فروشگاه.

 

فرایند اجرایی (پس از شروع به کار فروشگاه):

گام نهم: تامین مستمر و بهینه موجودی فروشگاه.

گام ده: پشتیبانی مربوط به حوزه های تجهیز و فناوری اطالعات.

 گام یازده: بازرسی های منظم جهت ارزیابی تطابق عملکرد فروشگاه با استانداردها و ضوابط شرکت.

گام دوازده: تسویه حساب ماهانه با عاملین محترم.

 هزینه های جاری عامل (نماینده):

 هزینه های پرسنلی شامل حقوق و مزایای قانونی

بیمه پرسنل

 هزینه اجاره (در صورت مستاجر بودن)

 هزینه تعمیر و نگهداری

 هزینه های انرژی (آب برق گاز و…)

هزینه های متغیر:

 سلفون

 بسته بندی

 تبلیغات

 تمامی عاملین فرانچایز ملزم به تبعیت از استاندارد تجهیز مجموعه فروشگاه های بازارشب در تجهیز فروشگاه های خود می­باشند.

 توجه:

در صورت نداشتن شرایط فوق درخواست متقاضی محترم قابل بررسی نبوده و هیچگونه پاسخی ارسال نخواهد شد.

 در صورت احراز عدم صحت اطلاعات درج شده در فرم مزبور، در هر یک از مراحل تقاضا، نام متقاضی مورد نظر از لیست خارج و تقاضا مردود تلقی می­گردد.

 استاندارد سازی، نصب تابلو و تهیه کلیه ملزومات و تجهیزات بر عهده شخص متقاضی بوده و هیچگونه تسهیالتی برای این منظور پرداخت نمی­گردد.

 فرانچایز گیرنده جهت اخذ امتیاز باید مستقیما به شرکت مراجعه نماید. در صورتیکه افرادی(چه همکاران شرکت و چه واسطه های دیگر) جهت واگذاری امتیاز فرانچایز طلب وجه نمایند این افراد متخلف می­باشند و در صورت همکاری فرانچایزه گیرنده با آن ها ، شرکت حق تعقیب قانونی و فسخ قرار داد را در هر مرحله و زمانی برای خود محفوظ می داند.

 افراد عالقمند و واجدین شرایط می­توانند با تکمیل فرم ذیل درخواست خود را جهت بررسی اولیه به واحد اخذ نمایندگی (فرانچایز) شرکت فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه بازارشب ارسال نمایند.