صفحه اصلی / پرسش های متداول / شرایط استفاده از خدمات

شرایط استفاده از خدمات

شرایط استفاده از خدمات بازارشب

کاربر گرامی لطفا توضیحات پیش رو را برای استفاده کامل از برنامه ها و خدمات بازارشب مطالعه بفرمایید.

ورود کاربران به فروشگاه بازارشب هنگام استفاده از پروفایل شخصی ، طرح های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط بازارشب به معنای آگاهی و پذیرفتن شرایط و قوانین است .توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل شرایط و قوانین بازارشب از سوی کاربر است .

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های بازارشب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است .

تعریف مشتری یا کاربر

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بازارشب اقدام کند.همچنین از آنجا که بازارشب یک سایت خرده فروشی آنلاین است ، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام نماید.

تعریف فروشنگان و شرایط کالا های فروشندگان

محصولات ارائه ششده در فروشگاه اینترنتی بازارشب توسط تیم بازارشب از شرکت های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه  می شود و یا برخی فروشندگان با بازارشب همکاری می کنند و محصولات خود به صورت آنلاین به فروش می رسانند .

منظور از فروشندگان فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود  را در فروشگاه بازارشب عرضه می کند . همچنین اعتبار فروشنده ها توسط بازارشب برسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می شود.

_ مسئولیت های مربوط به کیفیت ، قیمت ، محتوا ، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول زیر نظر بازارشب برعهده فروشندگان است

_ فاکتور کالاهای که توسط فروشندگان در سایت عرضه می شود ، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می شود.

_ خریداران حداکثر تا 2 روز بعداز ثبت سفارش و قطعی شدن ، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت نمایند.

_در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما ، این موضوع از طریق تماس و یا ارسال ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد  و بازارشب تلاش خواهد کرد محصول مورد نظر شما را ظرف 24 ساعت تامین کند، در صورت عدم تامین کالا بعداز 24 ساعت ، اقلا در انتظار تامین سفارش به صورت سیستماتیک لغو خواهد شد.

ثبت ، پردازش و ارسال

روز کاری از شنبه تا پنج شنبه به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی کشور است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روز های کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. بازارشب به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

کلیه سفارش های ثبت شده در سایت بازارشب به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل در صف پردازش قرار می گیرند . بازارشب همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد .با  وجود این در صورتی که موجودی محصولی در بازارشب به پایان برسد ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بازارشب محفوظ است .

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

بازارشب مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید ، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری پردازش و ارسال می شود.  حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی برای بازارشب محفوظ است.

خسارت در هنگام حمل و نقل

بازارشب همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در سلامت کامل و بدون آسیب دیدگی به دست  مصرف کننده برسد .با توجه به بسته بندی ایمن استاندارد همه محصولات ، تحویل به شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب مشتری و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل است و بازارشب تنها در صورت تایید شرکت  حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل کالا به خدمات پس از فروش بازارشب اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بازارشب ارسال شود

مهلت تست 7 روزه بازارشب

برای ایجاد آرامش خاطر بیشتر مصرف کنندگان عزیز بازارشب با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند ، تا 7 روز پس از تحویل ، دارای فرصت تست باشند و هرگونه نقص فنی (به غیر از نوسانات برقی و شکستگی پس از تحویل )  در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول ، میی شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری ( در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست ) توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بازارشب کنترل و برسی می شود در صورت تایید وجود نقص فنی ، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می شود. در غیر اینصورت کالا دوباره برای مشتری ارسال می شود.

درباره نویسنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + هجده =