صفحه اصلی / فرهنگ و هنر / سهیل خوش باطن را بیشتر بشناسید

سهیل خوش باطن را بیشتر بشناسید

سهیل خوش باطن در نوجواتی تحصیلات خود را به‌دلیل شرایط مالی رها کرد و به شغل‌هایی از جمله: نجاری، آهنگری و کارگری ساختمان در دوران هجده‌سالگی روی آورد و پس از آن آرایشگری را شروع کرد. وی در سال ۱۳۸۱ آرایشگری را رها کرد و وارد عرصه سینما و تلویزیون شد، طی ۳ سال او تعدادی فیلمنامه به نگارش درآورد، اما هرگز آن‌ها را به جایی ارائه نداد و تصمیم داشت تا روزی خود آن قصه‌ها را جلوی دوربین ببرد. درهمان سال‌ها در برخی از فیلم‌های کوتاه، نیمه­ بلند و بلند در سمت های مختلف دستیاری از تدارکات گرفته تا کارگردانی فعالیت داشت‌ وی از سال ۱۳۸۴ کار سینما را رها کرد و وارد عرصه‌ی تبلیغات شد تبلیغات را با پخش تراکت تبلیغاتی شروع کرد و در همان سال موفق شد تا تبلیغات محیطی چندین برند مطرح را انجام دهد. وی بارها و بارها در کار خود موفق و در برخی کارها شکست خورد اما دست از کار برنداست و ادامه داد و گاهی برای امرار معاش خود دستفروشی نیز می‌کرد. او با پشت سر گذاشتن سختی‌ها بلاخره به اهداف خود و به طور ثابت به درآمد عالی رسید و تا کنون موفق بوده است. او درحال حاظر مشاور چندین برند تولیدی و خدماتی است و از طرفی مالک و مدیرعامل فروشگاه اینترنتی بازارشب می‌باشد. او قصد دارد به زودی در برخی از فیلم‌های سینمایی سرمایه‌گذاری کند تا به‌عنوان تهیه کننده سینما به فعالیت‌های هنری خود نیز ادامه دهد.

 

سهیل خوش باطن می‌نویسد:

یک سرباز خوب کسی است که باید برای رسیدن به درجات بالا بجنگد تا یک فاتح خوب شود، طولی نخواهد کشید که همان سرباز تاج امپراطوری را بر سر خود خواهد دید.

 برای کسب امپراطوری، باید تلاش کرد و پشت کار داشت، ایمان و باور او تنها سلاح جنگیدن با یاس و نا امیدی است‌.

پس، از هم‌اکنون امپراطوری خود را مشخص کنید تا به آن  برسید و تا زمانی که به امپراطوری نرسیده‌اید دست از آن بر ندارید.

سخن آخر کتاب فرمول داماد بیل گیتس نوشته سهیل خوش باطن:

از اول راه سختی رو انتخاب کردم، من روی زمین صاف راه نمیرن! راه من کوهستانیه، من باید برسم به نوک قله، گاهی تو راه احتمال اینکه سر بخورم زیاده و شاید تو این سر خوردنام، آسیب هم ببینم. شاید گاهی راه رو گم کنم و از مسیرم دور بشم که سختی‌ها هم بیشتر میشه، دور شدن از مسیر اصلی گشنگی، تشنگی و سختی‌های زیادی رو به دنبال داره اما بالاخره می‌رسم و اون زمان که برسم دنیا از اون بالا دیدن داره، اونجاست که من از خیلی‌ها بالاترم، چون این من بودن که سختی‌هارو به جون خریدم و مثل ترسوها اون پایین نموندم. یک روز بالا بودن بهتر از یک عمر حسرت خوردن هستش، من به اون بالا بالاها خواهم رسید جایی که عقاب‌ها پرواز می‌کنن، نه گنجشک‌ها…

نسخه PDF کتاب فرمول داماد بیل گیتس با 40% تخفیف

نسخه چاپی کتاب فرمول داماد بیل گیتس با ارسال رایگان به سراسر ایران

درباره نویسنده :

یک دیدگاه برای " سهیل خوش باطن را بیشتر بشناسید " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =